Ochronek 5, 33-100, Tarnów, Polska
530 899 917
biuro@plum-serwis.pl

Regulamin

1 Definicje

  • Serwis – Plum Serwis, ul. Ochronek 5, 33-100 Tarnów
  • Klient – osoba lub firma, która zgłosiła sprzęt do wyceny lub naprawy.

2 Zgłoszenie serwisowe

  • Rozpoczęcie naprawy lub usługi serwisowej uznaje się od momentu złożenia przez Klienta lub dostarczenie przez kuriera uszkodzonego sprzętu do siedziby serwisu.
  • Serwis wydaje klientowi dokument „Pokwitowanie” , który jest jedynym dokumentem uprawniającym do odbioru reklamowanego sprzętu.
  • Po wykonaniu naprawy sprzęt jest przekazywany klientowi osobiście lub osobie pisemnie upoważnionej. Drugą formą wydania sprzętu jest wysyłka za pośrednictwem kuriera na wskazany adres.

3 Czas naprawy

  • Czas naprawy płatnej jest uwarunkowany dostępnością odpowiednich części oryginalnych bądź zamienników.
  • Czas naprawy wynosi od 5 do 14 dni roboczych (może się wydłużyć o czas przesyłki zamówionych części zamiennych. Klient zostanie o tym poinformowany).
  • O terminie zakończenia naprawy, zmianie statusu zlecenia, kosztach przekraczających podany limit, klient zostanie poinformowany telefonicznie, pocztą elektroniczną e-mail, wiadomością tekstową sms lub w inny zadeklarowany przez siebie sposób.
  • Po upływie 14 dni roboczych od momentu zawiadomienia klienta o zakończeniu naprawy a nie odebraniu przez niego w tym terminie sprzętu, będzie naliczana opłata za depozyt w wysokości 5 zł netto za każdy dzień zwłoki
  • Po upływie 45 dni roboczych od momentu zawiadomienia klienta o zakończeniu naprawy a nie odebraniu przez niego w tym terminie sprzętu, sprzęt zostanie zutylizowany

4 Gwarancja

  • Na wykonane naprawy i usługi serwis udziela serwis udziela od 1 do 12 mięsiecy gwarancji na standardowe usługi. Na części obowiązuje gwarancja producenta.
  • Gwarancja na wykonane czynności nie obejmuje przypadków, w których działanie wykonanej przez serwis czynności przestało być skuteczne z powodów uszkodzeń elementów i części nie objętych gwarancją serwisu lub jeśli działanie to przestało być poprawne na skutek pojawienia się wady innych elementów mających wpływ na poprawność działania wykonanego świadczenia serwisowego.
  • Gwarancja na elementy nie obejmuje:
  • uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, termicznych (złamania, zalania, itp.),
  • uszkodzeń wynikających z eksploatacji urządzenia w warunkach, które nie odpowiadają warunkom określonym w karcie gwarancyjnej urządzenia,
  • uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, instalacji, przechowywania czy konserwacji towaru oraz nieprzestrzegania powszechnych zasad eksploatacji sprzętu elektronicznego a w szczególności wszelkich innych uszkodzeń powstałych z winy lub niewiedzy Klienta,
    -przypadków losowych uszkodzeń niezależnie od warunków eksploatacji (powódź, pożar, przepięcie),
  • Nabywca traci wszelkie prawa wynikające z gwarancji, w przypadku stwierdzenia dokonywania napraw których podjęły osoby lub podmioty nie będące serwisem.

5 Odpowiedzialność

  • Podczas procesu naprawy sprzętu jego stan może ulec pogorszeniu i serwis nie ponosi za to odpowiedzialności. Jest to związane z procesem technologicznym naprawy.
    Serwis nie ponosi odpowiedzialności za używane i zainstalowane nielicencjonowane oprogramowanie oraz inne dane na dyskach stałych innych nośnikach magnetycznych, dyskach optycznych, CD, DVD czy pamięciach flash przekazanych ze sprzętem do naprawy.
  • Klient oświadcza, że zabezpieczył wszystkie dane i nie będzie rościł żadnych praw tytułem odszkodowań za ich utratę.
  • Za wady i uszkodzenia wykryte w trakcie naprawy serwis nie ponosi odpowiedzialności.
  • Serwis zastrzega sobie zwrot nie naprawionego sprzętu klientowi z powodu braku oryginalnych części lub zamienników na rynku oraz innych niezależnych od serwisu czynników.
  • Serwis zastrzega sobie możliwość zwrotu klientowi nie naprawionego sprzętu o nieco odmiennych objawach aniżeli został przyjęty. Wynika to z tego iż część elementów, w tym uszkodzonych, jest obecnie wykonywana w technologii SMD i BGA a co za tym idzie regeneracja takiego układu nie zawsze przynosi pozytywny efekt, który można wyeliminować tylko poprzez wymianę elementu na inny sprawny, niestety nie zawsze osiągalny.

6 Koszt naprawy

  • Koszt świadczenia usług serwisowych wg warunków niniejszego regulaminu jest ustalany każdorazowo indywidualnie.

7 Przetwarzanie danych

  • Administratorem danych osobowych jest firma Plum-Serwis z siedzibą w Tarnowie przy ulicy Ochronek 5
  • Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych celem realizacji zlecenia
    przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy
  • W Bazie przetwarzane są następujące kategorie danych w przypadku firm: nazwa firmy, adres, dane kontaktowe firmy, adres email, NIP,
  • Dane firm pochodzą ze źródeł publicznie dostępnych tj. KRS, CEIDG. W przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej dane przetwarzane to: imię i nazwisko, adres, dane kontaktowe, adres e-mail
    osoba której dane osobowe są przetwarzane, może osobiście lub za pośrednictwem poczty elektronicznej wystąpić o usunięcie lub poprawę jego danych osobowych;
  • Serwis Plum-Serwis zobowiązuje się do zachowania tajemnicy informacji, jak również nie wykorzystywania danych osobowych w celach marketingowych, chyba że klient wyrazi taką zgodę

do pobrania:

  • Regulamin Plum-serwis
  • Wzór pisma o odwołanie zgody na przetwarzanie danych osobowych
  • Wzór pisma o informację nt. przetwarzania danych osobowych
  • Wzór pisma o wstrzymanie i usunięcie danych osobowych